مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 08:522022-09-01اجتماعي

خدمت رسانی 152 موکب استان قم به زائران اربعین در عراق و ایران


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: امسال 152 موکب از استان قم برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، پس از 2 سال محدودیت های کرونا در کشور عراق و مرز مهران برپا می شود که 12 موکب در داخل کشور خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، رضا حافظی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی برای خدمات دهی در ایان اربعین اظهار داشت: با توجه به قرارگیری در فصل گرما، تدابیری باید در زمینه آب، یخ و سیستم های سرمایشی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون دستگاه های بسته بندی آب متعددی توسط مواکب آماده شده تا در ایام اربعین بتوانیم برای خدمت رسانی به زائران مورداستفاده قرار دهیم، گفت: در حال حاضر نمایندگان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای آماده سازی زیرساخت ها در کشور عراق هستند و تا پایان عملیات اربعین در این کشور حضور خواهند داشت.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم با تأکید بر اینکه امسال 20 درصد به ظرفیت موکب های استان قم در مراسم اربعین حسینی علی رغم همه مشکلات افزوده شده است، ابراز کرد: استان قم در سال جاری، 152 موکب دارد که بعد از استان های تهران و خوزستان، استان قم دارای بیشترین موکب اربعین حسینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 152 موکب استان قم به زائران اربعین در عراق و ایران

خدمت رسانی 152 موکب استان قم به زائران اربعین در عراق و ایران