مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-01سياسي

هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور را ندارد/ امنیت ایران مثال زدنی است


کشور امروز از یک قدرت بازدارنده عالی برخوردار هستیم و هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور ما را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز پدافند ابتدا به مدیریت بحران آب در استان پرداخت و اظهار کرد: در مشکل آبرسانی همدان سردار وحیدی، وزیر کشور پیگیری خوبی داشته و دستوراتی را برای ارسال تانکرها داشتند و از سوی استانداری تهران 37 تانکر ارسال شد.

وی با بیان اینکه قدردان مردم همدان هستیم که همراه بودند گفت: همه مسئولان و فرماندهان نیز همراهی داشتند و امیر مرادبیکی و امیر اسدی نیز تماس گرفته و گفتند چاه های خود را در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کشاورزان نیز اعلام آمادگی کردند و با مانور وحدت و همدلی بحران  مدیریت شد ادامه داد: تا سال 1400 پروژه آبرسانی از سد تالوار بعد از 17 سال 40 درصد پیشرفت داشت و کار را به دست گرفتیم و در طول چند ماه امروز خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

وی عنوان کرد: از ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی مردم و مسئولان تشکر و قدردانی می کنیم و همه در این مسیر ما را یاری کردند.

قاسمی فرزاد با بیان آنچه افتخار ما هدایت مقام معظم رهبری است و امروز از یک قدرت بازدارنده عالی برخوردار هستیم به طوری که هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور ما به برکت نیروها و قوای مسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور را ندارد/ امنیت ایران مثال زدنی است

هیچ کس جرات نگاه چپ به کشور را ندارد/ امنیت ایران مثال زدنی است