مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-01اقتصادي

تمدید کارتهای قدیمی آمایش و هویت اتباع در خراسان رضوی


مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: دارندگان کارتهای آمایش 10 تا 16 و کارتهای هویت 9 تا 15 که به هر دلیل نتوانسته اند در طرح های سالانه تمدید شرکت کنند می توانند امسال در طرح تمدید این کارتها شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم برای نخستین بار این مساعدت برای اتباع خارجی جامانده از طرح های صدور کارت آمایش و هویت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جاماندگان از طرح های گذشته در صورت نداشتن منع قضایی با اخذ تعهد کتبی مبنی بر حضور منظم در طرحهای آمایش و هویت سالانه، می توانند نسبت به صدور برگه تردد برای شرکت در طرح آمایش 17 و طرح هویت 16 اقدام کنند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی بدون ارائه آماری از شمار جاماندگان در طرح های یاد شده گفت: برخی از اتباع خارجی مقیم استان به خاطر هزینه مالی و بعضی نیز به دلیل گرفتاری و یا مریضی نتوانستند در طرح ها شرکت کنند لذا پس از جاماندن از طرح از نظر اداری امکان حضور آنها در طرح های آمایش و هویت سالهای بعد فراهم نبود.

قاسمی افزود: طرح تمدید کارتهای هویت و آمایش قدیمی و همچنین صدور کارت های جدید آمایش 17 و هویت 16 از 20 تیرماه ماه آغاز شده و تا 20 آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید کارتهای قدیمی آمایش و هویت اتباع در خراسان رضوی

تمدید کارتهای قدیمی آمایش و هویت اتباع در خراسان رضوی