مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:022022-09-01اجتماعي

خرید 11 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان های استان ایلام


مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 1500 قلم در قالب 130 عنوان تجهیزات با مبلغ 11 میلیارد تومان برای هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان به مناسبت هفته ی دولت خریداری و ارسال شد.

- علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای مهر ماه سال جاری قریب به 6 هزار هنرجو در 75 هنرستان و در 55 رشته محل مشغول تحصیل خواهند بود که سهم ورودی پایه های دهم 3 هزار هنرجو است یعنی بیش از 30 درصد دانش آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه را به خود اختصاص خواهند داد.

وی از اعزام کاروان تجهیزات سرمایه ای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش استان به تمامی شهرستان های استان خبر داد و افزود: برای خرید این تجهیزات مبلغی نزدیک به 11 میلیارد تومان هزینه شده است که امیدواریم با توزیع تجهیزات مذکور شاهد تحولات کمی و کیفی در آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: 1500 قلم در قالبی بالغ بر 130 عنوان تجهیزات و کالای سرمایه ای برای گروه های درسی رایانه، برق، مکانیک خودرو، حسابداری، تربیت کودک، خیاطی، ساختمان، معماری، گرافیک و فتوگرافیک، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و تاسیسات هستند که به مناسبت هفته دولت در اختیار هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش قرار می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 11 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان های استان ایلام

خرید 11 میلیارد تومان تجهیزات برای هنرستان های استان ایلام