مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-01اقتصادي

بزرگترین دغدغه اصناف گنبدکاووس مالیات و افزایش اجاره بها واحدهای صنفی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی عبدلی چهارشنبه شب در نشست روسای اتحادیه های صنفی شهرستان با فرماندار اظهار کرد: در گنبدکاووس تعداد 14 هزارو 500 واحد صنفی در چهارگروه تولیدی، توزیعی، خدماتی و فنی فعالیت دارند و به ازای هر 23 نفر شهروندی گنبدی یک واحد صنفی تشکیل شده که آمار انجام شده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در پنج ماه اول امسال 83 واحد صنفی بخاطر تخلفات پلمب شده و 200 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند و تعداد 155 شکایات مردمی از واحدهای صنفی صورت گرفته که از این تعداد 87 مورد محکوم و تعداد 58 مورد در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تعداد 61 پرونده اجرایی به تعزیرات ارجاع شده و مبلغ 2 میلیارد ریال جرائم تعزیراتی برای مجموع این پرونده در نظر گرفته شده است.

عبدلی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا سبب پیشگیری و کاهش چشمگیر این بیماری در جامعه خواهد شد گفت: متاسفانه طبق امار اعلام شده از طرف شبکه بهداشت و درمان شهرستان تعداد دو هزار و 39 واحد صنفی به هیچ عنوان واکسینه نشدند که از این تعداد حدود 800 واحد صنفی به علت تغییر شغل و یا تعطیلی واحد صنفی خود در امار ثبت شدند.

در مجموع 14 درصد از واحدهای صنفی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا را به طور کلی انجام نداده و پنج درصد از واحدهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دغدغه اصناف گنبدکاووس مالیات و افزایش اجاره بها واحدهای صنفی است

بزرگترین دغدغه اصناف گنبدکاووس مالیات و افزایش اجاره بها واحدهای صنفی است