مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-01بين الملل

ادعای آمریکا: ارتش روسیه با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است


جامعه اطلاعاتی آمریکا ادعا کرد، روسیه از کمبود شدید نیرو در جنگ با اوکراین رنج می برد و در تلاش هایش برای یافتن نیرو و اعزام به خطوط مقدم ناامید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به ادعای یافته های اطلاعاتی جدید آمریکا که چهارشنبه (31 اوت) منتشر شد، به بیش از دو میلیون نفر خواهد رسید که یک میلیون و 150 هزار نفر آن ها نظامی خواهند بود.

روسیه از 24 فوریه 2022 (پنجم اسفند ماه 1400) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونتسک از اوکراین، به این این کشور نیرو اعزام کرد و از آغاز عملیات نظامی  خبر داد.

مسکو هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونتسک اعلام کرده و گفته که قصد تصرف اراضی اوکراین را ندارد.

به دنبال آغاز درگیری روسیه با اوکراین، کشورهای غربی ضمن محکوم کردن مسکو و تشدید فشارهای اقتصادی، حمایت های همه جانبه سیاسی، مالی، تسلیحاتی از کی یف را در دستور کار قرار داده اند.

به رغم حمایت های غربی ها، در صحنه میدانی روسیه توانسته لوهانسک در منطقه شرقی دونباس اوکراین را به کنترل خود درآورده و در تلاش برای تسلط بر همه مناطق دونتسک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا: ارتش روسیه با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است

ادعای آمریکا: ارتش روسیه با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است