مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-01سياسي

فعالان دانشجویی از نقاط قوت و ضعف دولت در یکسال اخیر می گویند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یک سال از آغاز کار دولت سیزدهم به ریاست آیت الله بحبوحه فتنه های سال 1388، دانشجوی تراز همیشه در میدان است.

البته که در مکتب انقلاب اسلامی، رسالت دانشگاه و دانشجو فراتر از مطالبه گری بوده و همواره در بزنگاه ها با ارائه راهکار و به دوش کشیدن بار مسؤولیت های مختلف، در میدان عمل هم نقش آفرین بوده اند.

این بار به مناسبت هفته دولت و یک سالگی آغاز به کار دولت سیزدهم به سراغ تعدادی از دانشجویان فعال و تشکیلاتی رفته ایم تا برایمان از انتظارات شان از دولت و راهکارهای وضع موجود بگویند.

  در یک سال گذشته، قدرت تصمیم گیری به قوه اجرایی برگردانده شد احمدرضا بنایان، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شرایط کشور در ابتدای شروع کار دولت سیزدهم اظهار داشت: در شرایطی دولت سیزدهم سکان امور کشور را در دست گرفت که معضلات و مشکلات متعددی وجود داشت و فشار بسیار زیاد به مردم وارد شده و موجب ناامیدی آن ها شده بود.

وی ادامه داد: به نظر می آید که رسالت اصلی دولت در یکسال اول این بود که شدت این مشکلات افزایش پیدا نکند و بارقه های امید را به دل مردم بتاباند که در این دو امر موفقیت نسبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان دانشجویی از نقاط قوت و ضعف دولت در یکسال اخیر می گویند

فعالان دانشجویی از نقاط قوت و ضعف دولت در یکسال اخیر می گویند