مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 11:422022-09-01ورزشي

وجود 5000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور


وزیر ورزش و جوانان از وجود پنج هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: 6 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام ورزشی در کشور وجود داشته که به کمتر از پنج هزار و 200 پروژه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمید سجادی ظهر امروز در نشست با استاندار و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه استان گیلان یکی از استان های مهم و استراتژیک در حوزه ورزش است، اظهار کرد: نگاه بنده به عنوان وزیر ورزش و جوانان به گیلان نگاهی مهم و استراتژیک است زیرا هر موقع هر استان کشور از جمله گیلان در حوزه ورزش قهرمانی به خوبی عمل کنند کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در آوردگاه های جهانی موفق می شود.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش قهرمانی در استان گیلان گفت: این استان در کنار استان مازندران سرامد ورزش قهرمانی در رشته های سالنی و غیرسالنی در بین استان های کشور است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

  وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه امکانات ورزشی در گیلان مورد توجه دولت و وزارت ورزش است، تصریح کرد: دولت به خوبی به نبود برخی از ساختارهای ورزشی در گیلان واقف است ولی باید کمبود منابع مالی را هم در نظر بگیریم زیرا در سال گذشته سه هزار میلیارد تومان در حوزه عمران ورزش خرج شد که این میزان در سال جدید و طبق اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

وجود 5000 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور