مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-01اقتصادي

کرمانشاه، سومین استان کشور در جذب تسهیلات مشاغل خانگی/ 25 میلیارد تومان جذب شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه طی پنج ماهه سپری شده از سال جاری بعد از استان های اصفهان و تهران بیشترین جذب تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی را به خود اختصاص داده است.

- مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال 1389 به استناد اصول 28 و 42 قانون اساسی و همچنین سند چشم انداز 20 ساله قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال و حمایت از فعالین این عرصه تصویب شد.

وی ادامه داد: برای دبیر خانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی مصوب می شود و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم به عنوان دبیرخانه استانی مکلف هستند نسبت به جذب این سهمیه ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: در سال 1400 با افزایش تخفیف 10 برابری نسبت به سال 99 مبلغ 76 میلیارد تومان تسهیلات برای استان کرمانشاه تخصیص داده شد که خوشبختانه 100درصد این اعتبارات با پیش بینی 3 هزار فرصت شغلی جذب شد.

احمدی در توضیح راستی آزمایی فرصت های شغلی ایجاد شده، گفت: امسال براساس آیین نامه اجرایی سازمان برنامه و بودجه، وزارت کار رفاه و اجتماعی مکلف به انجام کار راستی آزمایی شغل های ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه، سومین استان کشور در جذب تسهیلات مشاغل خانگی/ 25 میلیارد تومان جذب شد

کرمانشاه، سومین استان کشور در جذب تسهیلات مشاغل خانگی/ 25 میلیارد تومان جذب شد