مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:372022-09-01سياسي

محسنی اژه ای: تحکیم بنیان خانواده را با جدیت حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امروز در ادامه سفر خود به یزد در جریان دیدار با اقشار مختلف جامعه در این استان، اظهار کرد: فرهنگ عمیق مردم استان یزد باید علاوه بر پاسداری تقویت هم بشود.

وی افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم به این سنت های بومی و مذهبی خوب خدشه وارد شود و نگذاریم که شیطان صفت ها از بی توجهی ما استفاده کنند.

رییس قوه قضاییه در ادامه یکی از سرمایه های بزرگ این استان را دینداری این مردم دانست و گفت: نخبگان و هنر مردم یزد هم از دیگر سرمایه های استان است که آثار آن در نقاط مختلف ایران و خارج از کشور دیده می شود.

محسنی اژه ای تصریح کرد: استان یزد از مواهب الهی به خوبی بهره مند شده و دومین استان معدنی کشور شناخته می شود و به واسطه همین مواهب و نیروی انسانی متخصص و خوب به قطب صنعتی کشور هم تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهاجرت از استان به خارج یزد و مهاجرت از خارج استان به داخل یزد را دو پدیده ای دانست که چندان وضعیت خوبی ندارد گفت: کسانی که از استان یزد خارج می شوند نباید نخبگان باشند و اگر این موضوع باشد به ضرر یزد است.

محسنی اژه ای ادامه داد: کسانی هم که به یزد مهاجرت می کنند هم باید به گونه ای باشند که برای استان نفع داشته باشند نه اینکه خدای ناکرده ضرر برای یزد به دنبال دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: تحکیم بنیان خانواده را با جدیت حمایت می کنیم

محسنی اژه ای: تحکیم بنیان خانواده را با جدیت حمایت می کنیم