مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-01دانش

درخشش دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان غیر ایرانی کشور


رییس امور فرهنگی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد، گفت: 39 دانشجو دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان غیر ایرانی کشور شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امیر اقدم بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه های کشور، اظهار کرد: این دانشگاه در چندین رشته مقام قهرمانی را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: از نظر تعداد مدال ها و رده بندی به نوعی در صدر جدول قرار داریم.

رییس امور فرهنگی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته های تنیس، شطرنج، بدمینتون، شنا، فوتبال، بستکتبال و دو میدانی پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 37 بازیکن در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است، در رشته شنا در موفق به کسب دو مدال شدیم.

اقدم با اعلام اینکه اختتامیه این مسابقات فردا انجام می شود، افزود: در رشته های که موفق به دریافت مدال شدیم حکم مسابقات را دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در دوی هزار و 500 متر و 100 متر موفق به کسب مدال شدیم در دو 400 متر هم موفق به کسب مدال شده و ورزشکاران این دانشگاه در پرتاب وزنه هم مدال کسب کردند.

رییس امور فرهنگی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد، یادآور شود: با توجه به تلاش های انجام شده پیش بینی می شود که دانشگاه آزاد  رتبه اول این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان غیر ایرانی کشور

درخشش دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان غیر ایرانی کشور