مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-01اقتصادي

پرونده های باز برخی تعاونی ها بسته می شود/ساخت هزار واحد مسکونی برای کارگران قم


وحید وزیری راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از تعاون گران برتر استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته تعاون، اظهار کرد: تلاش ما این است که میان تعاونی های فعال و غیرفعال تفاوت قائل شویم.

  وی بیان کرد: در حال حاضر دو هزار تعاونی در استان قم داریم که از این تعداد هزار و 170 مورد فعال هستند و بیش از 6 هزار نفر عضو دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تعاونی هایی در قم وجود دارند که در گذشته از تسهیلات دولتی استفاده می کردند اما هیچ اقدام عملیاتی انجام نداده و منفعل بوده اند؛ ما نیز در نظر داریم که این تعاونی ها را از گردونه دریافت تسهیلات دولتی حذف کنیم تا عدالت میان تعاونی های فعال برقرار شود.

وی تصریح کرد: تعاونی ها در قم دچار مشکلاتی هستند و برخی از پرونده ها چندین سال باز مانده است اما با نشست ها و مذاکراتی که داشتیم این امید را می دهیم که تا 3 ماه دیگر مشکلات بخش قابل توجهی از آن ها رفع شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته موفق شدیم 2 هزار و 600 واحد که توسط تعاونی های مختلف ساخته شده اند را تحویل مردم دهیم.

وی در پایان گفت: خبر خوبی هم که می توانیم به جامعه کارگری قم دهیم این است که بر اساس توافقی که با مدیرکل بنیاد مسکن استان داشته ایم، مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های باز برخی تعاونی ها بسته می شود/ساخت هزار واحد مسکونی برای کارگران قم

پرونده های باز برخی تعاونی ها بسته می شود/ساخت هزار واحد مسکونی برای کارگران قم