مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 13:272022-09-01سياسي

افرادی که نسبت فرهنگی با انقلاب ندارند نباید مسئولیت بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سارا فلاحی ظهر امروز در یادواره 87 بانوی شهید نهاوند اظهار کرد: هویت زنان ما هویت ساختن است و امروز که مورد هجمه دشمن قرار گرفته ایم این بانوان هستند که باید در صف اول مبارزه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه زنان در سایه گفتمان انقلاب هویت اصلی خود را پیدا کردند افزود: زنان پس از انقلاب اسلامی در سایه  نظام اسلامی و انقلاب به هویت واقعی خود رسیدند که دولتمردان نیز باید به آنان امکانات دهند و شرایط را برای پیشرفت بیشتر آنان فراهم سازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داد.

نباید صندلی خدمت را به دست غیر متخصص داد وی در ادامه سخنان خود با بیان بخشی از تاریخ صدر اسلام و حادثه سقیفه پرداخت و گفت: حادثه سقیفه باعث شد مردم به ناآگاهی کشیده شوند که امروز هم بعضی نسبت به اهداف شهدا و هویت انقلاب نادان و جاهل هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از افراد نسبت به امامین جامعه جهل دارند و به همین خاطر در زبان آنها کلماتی جاری می شود که در شان انقلاب نیست.

وی یکی از شاخص های مهم ولایتمداری را کار کردن برای انقلاب و مردم ذکر کرد و افزود: ولایتمداری یعنی کار کردن برای انقلاب و خدمت به مردم و حافظ خون شهدا بودن، نباید برای رسیدن به اهداف از شهدا سپر بسازیم چراکه این کار ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که نسبت فرهنگی با انقلاب ندارند نباید مسئولیت بگیرند

افرادی که نسبت فرهنگی با انقلاب ندارند نباید مسئولیت بگیرند