مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 14:372022-09-01سياسي

مدیریت بافت جهانی یزد به قانونگذاری جدید نیاز دارد


استاندار یزد مهمترین مسئله این استان را تأمین آب شرب پایدار دانست و گفت: با توجه به ظرفیت بالای گردشگری یزد، مدیریت بافت جهانی این استان به قانونگذاری جدید و متناسب با آن نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس قوه قضاییه و نمایندگان استان در شرب به استان یزد در مرحله اولیه مورد تأیید قرار گرفته و تحقق کامل این مهم در گرو حمایت های ملی است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به اهمیت ظرفیت های معدنی این استان، گفت: تقویت و توسعه ظرفیت معدنی و تکمیل چرخه تولید مواد معدنی یکی از الزامات اجرایی برای توسعه پایدار استان یزد با اشاره به ظرفیت های موجود است.

وی از مشارکت صنایع و معادن استان در تامین طرح های عمرانی تحت عنوان هزینه های مالیاتی خبر داد و گفت: با اتکا به همین روش بنا بوده که بخشی از منابع پروژه انتقال آب به استان تامین گردد اما با تسری رای عمومی هیئت دیوان عدالت مبنی بر معافیت صد درصدی یکی از معادن با درآمد بالا استنکاف از این کار گسترش پیدا کرده است.

فاطمی ادامه داد: محدودیت فعالیت معدنی در برخی نقاط فریز شده است و این موضوع محدودیت های زیادی به وجود آورده در حالی که می توان با الزام معدنکاران به رعایت اصول متناسب با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بافت جهانی یزد به قانونگذاری جدید نیاز دارد

مدیریت بافت جهانی یزد به قانونگذاری جدید نیاز دارد