مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 14:572022-09-01سياسي

8 پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد


به مناسبت هفته دولت، 8 پروژه شهرداری قرچک با اعتباری بالغ بر 693 میلیارد ریال با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، هشت پروژه شهرداری قرچک با اعتباری بالغ بر 693 میلیارد ریال عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حسین نوش آبادی نماینده مجلس، محسن خرمی شریف شهردار، مجید قصرپناه بخشدار و دیگر مسئولین افتتاح شد.

ادای احترام به شهدای گمنام محسن منصوری استاندار تهران، در ابتدای سفر خود به شهرستان قرچک، در  آیین تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام که با حضور مسؤولان شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد، حضور یافت.

استاندار تهران و هیأت همراه، با نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

تشریح پروژه های شهری قرچک محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح پروژه های شهری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد

8 پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد