مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-01سياسي

دشمن به جنگ شناختی و نرم علیه ایران روی آورده است


معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن در تقابل دو جبهه حق و باطل بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و نرم استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار یدالله جوانی روز پنجشنبه در نشست تخصصی جهاد تبیین استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود: دشمن تلاش دارد تا ریشه تمام مشکلات کشور را در انقلاب اسلامی معرفی کند و در این زیمنه باید هوشیار بود.

وی با تاکید بر اینکه بی تردید دشمن تلاش می کند تا توانمندی ها و دستاوردهای ملت ایران دیده نشود، اضافه کرد: امروز دشمن تلاش دارد تا با تصویرسازی های کاذب و ارائه اسلام اموی ، اسلام نبوی را از ذهن ها دور ساخته و در دلها ایجاد یاس و بدبینی نماید.

وی با بیان اینکه امروز همه در سنگر خدمت به نظامی هستیم که بر پایه توحید شکل گرفته و همه ستمگران بسیج شده اند تا پرچم این نظام را پایین بکشند، تاکید کرد: سردار سلیمانی حقیقتا مرد میدان بود و در طی عمر موثر خویش، حق جهاد را ادا کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران کشور بیان کرد: ولی امر مسلمین امر به جهاد تبیین نموده اند و همه وظیفه داریم تا در این راستا گام برداریم، امروزه جمهوری اسلامی از بسیاری مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور و بازدارندگی اقتصادی که می تواند کشورها را به نابودی بکشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به جنگ شناختی و نرم علیه ایران روی آورده است

دشمن به جنگ شناختی و نرم علیه ایران روی آورده است