مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-01سياسي

مراسم جاماندگان اربعین در زنجان برگزاری می شود


مراسم جاماندگان اربعین حسینی از سد گاوازنگ تا مزار شهدای گمنام در زنجان برگزاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه ستاد برگزاری مراسم جا ماندگان اربعین حسینی با حضور اعضا در محل دارالقرآن زنجان در راستای برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم برگزار شد.

در این مراسم سید مجتبی حسینی راد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زنجان با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها برای برگزاری با شکوه مراسم جاماندگان حسینی در اربعین اظهار داشت: باید تلاش شود تا این مراسم بدون مشکل و مسئله خاصی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه این مراسم در سال گذشته با مشارکت مواکب و دستگاه ها با شکوه خاصی برگزاری شد، افزود: باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا این مراسم با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه برای این مراسم دو کمیته تشکیل شده است، افزود: در این راستا کمیته فرهنگی و پشتیبانی مراسم تشکیل شده و مسوولیت اجرایی مراسم نیز بر عهده حمید امیر خانی مسوول اجرایی مزار شهدای گمنام گاوازنگ خواهد بود.

همچنین علی یوسفی، رییس ستاد اقامه نماز استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مراسم و پیاده روی جا ماندگان اربعین چند سالی است که در همه استان ها و شهرها برگزار می شود، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جاماندگان اربعین در زنجان برگزاری می شود

مراسم جاماندگان اربعین در زنجان برگزاری می شود