مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 17:072022-09-01سياسي

لزوم پیشرفت علم ژنتیک در کنار سایر مولفه های اقتدار کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در بازدید از مرکز جامع ژنتیک نور اظهارداشت: علم ژنتیک یکی از موضوعات مهم در آینده مباحث پزشکی، - معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه پیشرفت علم ژنتیک در کنار سایر مولفه های اقتدار کشور باید درنظر گرفته شود، گفت: دولت با تمام ظرفیت در کنار متخصصان علم ژنتیک در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در بازدید از مرکز جامع ژنتیک نور اظهارداشت: علم ژنتیک یکی از موضوعات مهم در آینده مباحث پزشکی، درمانی و دارویی است و این مرکز توانسته با تلاش های شبانه روزی متخصصان و مجاهدان خود برگ زرینی در تاریخ علم پزشکی کشور رقم بزند.

وی با اشاره به ایام هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: با وجود امکانات بسیار زیاد دشمنان، اما رزمندگان ما توانستند با دینداری و اتکا به خداوند در برابر رژیم مجهز بعثی پیروز شوند لذا اگر آینده علم ژنتیک به دست مجاهدان بیفتد، قطعا کاربری و اقتدار دیگری به همراه خواهد داشت.

مخبر تصریح کرد: دشمنان ملت تا زمانی که به قدرت و اقتدار ایران آگاه نشوند از هیچ توطئه و اقدامی علیه کشور فروگذار نخواهند کرد.

وی در ابتدای سخنان خود به تلاش های مقدس متخصصان مرکز جامع ژنتیک نور در تعیین هویت پیکر شهداب هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اشاره و تاکید کرد: اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیشرفت علم ژنتیک در کنار سایر مولفه های اقتدار کشور

لزوم پیشرفت علم ژنتیک در کنار سایر مولفه های اقتدار کشور