مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:022022-09-01اقتصادي

تأمین آب شهرضا نیازمند سامانه جدید آبرسانی است


رییس اداره آبفا شهرستان شهرضا با تأکید بر ضرورت تأمین آب در شهرضا، گفت: باید یک سامانه تأمین آب پایدار به مجموعه سامانه موجود اضافه شود تا دغدغه مردم کاهش یابد.

- مجید مختاری، رییس اداره آبفا شهرستان پمپ چاه، کم شدن دبی چاه ها، از رده خارج شدن تعدادی از چاه ها در شهرضا و سمیرم مشکلاتی است که تأمین آب را در این شهرستان با مشکل روبه رو کرده و تا حدی این مشکلات مهار شده است.

وی با بیان اینکه تأمین آب شهرضا در زمینه شرب و بهداشت از 43 حلقه چاه فعال در منطقه تأمین  می شود که 23 حلقه چاه فقط مخصوص شهرضا است، گفت: با شروع تابستان هر ساله در کشور، استان و شهرستان شهرضا شاهد مشکل کم آبی و افزایش 20 درصدی مصرف آب هستیم که سبب می شود در توزیع و تأمین آب با مشکل روبه رو شویم.

مختاری با بیان اینکه شهرضا لینک ارتباطی با سایر شهرستان ها برای تأمین آب ندارد، عنوان کرد: در تابستان امسال 24 ساعته یک مشکل فنی به وجود آمد و سبب شد در بعضی نقاط قطعی دائم و بعضی نقاط دیگر اُفت فشار داشته باشد و میزان مصرف، بیش از تأمین و تولید چاه ها است که این موضوع باعث اُفت فشار و قطعی آب در برخی نقاط به ویژه در مکان های مرتفع می شود.

رییس اداره آبفا شهرضا با تأکید بر اینکه عزم جدی برای تأمین آب در شهرضا و استان باید انجام شود، تصریح کرد: باید یک سامانه تأمین آب پایدار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب شهرضا نیازمند سامانه جدید آبرسانی است

تأمین آب شهرضا نیازمند سامانه جدید آبرسانی است