مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:372022-09-01سياسي

افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از 13 سال/ عذرخواهی استاندار بابت تاخیر 2ماهه


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره بهره برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از 13 سال گفت: تکمیل این پل نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان دارد لذا با تلاش های انجام شده این پل بعد از 13 سال به بهره برداری رسید.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، اسدالله عباسی عصر امروز در حاشیه بهره برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در گذشته همتی برای افتتاح پل وجود نداشته است، اظهار کرد: متاسفانه در 13 سال گذشته اقدام خاصی در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه انجام نشده بود و در واقع همتی برای تکمیل این طرح عظیم وجود نداشته است.

  وی با اشاره بهره برداری از پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از 13 سال گفت: تکمیل این پل نقش مهمی در توسعه اقتصادی این شهرستان دارد لذا با تلاش های انجام شده این پل بعد از 13 سال به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از پیگیری مسؤولان در خصوص تکمیل پل کابلی آستانه اشرفیه افزود: بعد از روی کار آمدن دولت مردمی، اهتمام تمامی مسؤولان از جمله نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس و راهداری، تکمیل این پل بوده و اکنون بعد از 13 سال پل آرزوهای مردم محقق شده است.

  عباسی با بیان اینکه برای تکمیل پل کابلی باید به صورت جهادی عمل می کردیم، تصریح کرد: در یک سال گذشته جلسات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از 13 سال/ عذرخواهی استاندار بابت تاخیر 2ماهه

افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه بعد از 13 سال/ عذرخواهی استاندار بابت تاخیر 2ماهه