مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:422022-09-01ورزشي

خانوادگی در حوالی بلندترین آبشار مازندران


این هفته خانواده ام مرا سر ذوق آوردند تا همگی به جاده بزنیم و در 96کیلومتری جاده هراز و به تماشای «شاهان دشت» بالا بلندترین آبشار مازندران بنشینیم و قلعه «ملک بهمن» را فتح کنیم.

- گروه زندگی- سمیه دهقان زاده: این هفته حوصله رفتن و گشتن آخر هفته ام ته کشیده  و ذهنم خالی از ایده های خفن برای گردش و دور دور خانوادگی است، ولی دلم نمی خواهد خانه هم بمانیم.

غرق در افکار  زل زده به سقف اتاق هستم که  خواهر و برادر کوچکم با ذوق و هیجان سراغم می آیند و همزمان  می گویند: خواهرجون، این دفعه قراره ما رو کجا ببری؟ هنوز جواب نداده، برادر کوچکم شروع می کند به سخنرانی و می گوید:  ما کل هفته بچه های خوبی بودیم، خواهرم ادامه می دهد: آره راست می گه تازه با هم کم دعوا کردیم، یادته قول داده بودی یه جایی بریم هم آبشار داشته باشه، هم قلعه .

پس کی می ریم؟  شور خانوادگی دور دور به وقت آخر هفته   یک دفعه لبخند روی صورتم می نشیند و می گویم: آخه، بابا سرکاره ، بچه ها جونم.

منم یه کم  حوصله ندارم، مامان هم شاید دلش بخواد استراحت کنه .

وسط قانع کردن بچه ها و دوباره خوابیدن هستم که مامان سر می رسد  و می گوید: بچه ها! مامانتون دلش مرخصی نمی خواد، با باباتونم صحبت کردم حتما تاکید کرد بریم یه طرفی، سرمون هوا بخوره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانوادگی در حوالی بلندترین آبشار مازندران

خانوادگی در حوالی بلندترین آبشار مازندران