مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:472022-09-01دانش

40درصد از داوطلبان کنکور انتخاب رشته نکردند/ دروس باید حرفه ای و نظری شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم امروز در اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور بر موضوع حضوری شدن تمام مقاطع در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: - معاون آموزشی وزارت علوم گفت: بیش از 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم امروز در اجلاس رؤسای دانشگاه های کشور بر موضوع حضوری شدن تمام مقاطع در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: هیچ دوره و برنامه ای برای مجازی بودن دانشگاه ها نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده اند، گفت: ما در طرح تحول آموزشی دنبال نظام جامع آموزشی هستیم رییس جمهور هم بر این نظام تاکید دارند.

معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشجویان ما انتظار دارند که آموزش خوبی داشته باشند، گفت: دانشجوها باید در شرایطی قرار گیرند که آینده شغلی آنها تضمین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سعی در آرامش بخشی داشته باشیم و تحول ایجاد کنیم، گفت: ارزیابی دانشگاه ها براساس طرح تحول صورت می پذیرد و دانشگاه ها باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40درصد از داوطلبان کنکور انتخاب رشته نکردند/ دروس باید حرفه ای و نظری شوند

40درصد از داوطلبان کنکور انتخاب رشته نکردند/ دروس باید حرفه ای و نظری شوند