مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 18:472022-09-01بين الملل

تایوان: ارتش چین حمله به ناوهای آمریکا را شبیه سازی کرده است


وزارت دفاع تایوان در گزارشی به پارلمان نوشته است نیروهای چینی در رزمایش های خود حمله به کشتی های جنگی آمریکایی را شبیه سازی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع تایوان روز پنجشنبه اعلام کرد ، این وزارتخانه در گزارشی اعلام کرد، چین قصد دارد در صورت وقوع جنگ، مانع از کمک نیروهای خارجی به تایوان شود.

در این گزارش هشدار آمیز که برای پارلمان تایوان تهیه شده و نسخه ای از آن به دست رویترز رسیده آمده است که چین در حال تقویت آمادگی رزمی برای حمله به این جزیره است.

وزارت دفاع تایوان در این گزارش نوشته است: چین از تمرینات رزمی برای انجام حملات شبیه سازی شده علیه کشتی های آمریکایی استفاده کرده که وارد اولین زنجیره جزایر خواهند شد .

این گزارش مدعی شده که چین قصد دارد تا سال 2035 به زنجیره جزایر واقع در جنوب این کشور که از ژاپن تا فیلیپین و برونیی امتداد دارند، مسلط شود.

وزارت دفاع تایوان می افزاید، از شروع سال جاری میلادی، چین به طور فزاینده ای ارعاب نظامی علیه روحیه تایوانی ها را با برگزاری رزمایش های مختلف در دستور کار قرار داده است.

 در این گزارش آمده است، چین قادر است با استفاده از نیروهای ویژه، سیستم های فرماندهی تایوان را نابود کرده و به زیرساخت هی آن آسیب وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: ارتش چین حمله به ناوهای آمریکا را شبیه سازی کرده است

تایوان: ارتش چین حمله به ناوهای آمریکا را شبیه سازی کرده است