مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 19:322022-09-01اجتماعي

خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها


رییس راهنمایی و رانندگی گچساران گفت: تعویض پلاک خودروهای عمومی(انواع تاکسی درون و برون شهری)و انواع تراکتورهای زراعتی در مرکزتعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان انجام می شود.

- سرهنگ دوم سید مسعود جهانبین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده تعویض پلاک برخیراز خودروها در این شهرستان انجام می شود.

وی بیان کرد: از تاریخ 12 شهریورماه جاری تعویض پلاک خودروهای عمومی( انواع تاکسی درون و برون شهری) و انواع تراکتورهای زراعتی در مرکز تعویض پلاک پلیس راهور گچساران انجام می گیرد.

رییس راهنمایی و رانندگی گچساران تصریح کرد: این اقدام در راستای رفاه حال شهروندان شهرستان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها انجام شده است.

جهانبین عنوان کرد: این کار با پیشنهاد رییس پلیس راهورگچساران و موافقت رییس پلیس راهور کهگیلویه و بویر احمد و با هماهنگی های لازم جهت اخذ مجوز صورت گرفته است.

وی گفت: شهروندان گچسارانی برای انجام کلیه خدمات خودروهای فوق اعم از سند المثنی کارت المثنی وسایر خدمات دیگر،نیازی به مراجعه به مرکز استان نداشته و تمام خدمات عنوان شده را می توانند در مدکز تعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها

خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها