مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 19:522022-09-01سياسي

خدمات متنوعی در مرزهای نجف و کربلا ارائه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) امروز پنجشنبه 10 شهریور همزمان با شب شهادت حضرت رقیه (س) از ساعت 17: - شهردار تهران اجتماع بزرگ اربعینی ها گفت: خدمات متنوعی در حوزه سلامت، ایمنی و امنیت و نظافت در مرز های نجف و مابین مواکب مسیر نجف به کربلا و همچنین کاظمین و سامرا برای زائران پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) امروز پنجشنبه 10 شهریور همزمان با شب شهادت حضرت رقیه (س) از ساعت 17:30 با حضور موکب داران تهرانی و تمامی دستگاه های اجرایی فعال در مراسم اربعین در صحن مرکزی مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

سخنران اجتماع بزرگ اربعینی ها حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان بود همچنین سخنران، شعرا و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برنامه هایی برای مراسم امروز اجرا کردند.

توسعه خدمات رسانی به زائران اربعین نسبت به سنوات گذشته علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بدرقه موکب داران اربعین به پایانه های مرزی و عتبات عالیات اظهارداشت: خدمات متنوعی در حوزه سلامت، ایمنی و امنیت، نظافت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات متنوعی در مرزهای نجف و کربلا ارائه شده است

خدمات متنوعی در مرزهای نجف و کربلا ارائه شده است