مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 22:472022-09-01اقتصادي

صادرات 19 میلیون دلاری تعاونی های گلستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از صادرات 19 میلیون دلاری تعاونی های استان گلستان خبر داد و گفت: تلاش ما بر این است در هر روستای استان گلستان یک تعاونی فعال داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه تقدیر از تعاونی های برتر استان گلستان اظهار کرد: تعاونی ها یکی از اقشار مظلوم جامعه محسوب می شوند.

وی ادامه داد: یکی از نقاط ضعف در جامعه کم توجهی به اهمیت تعاون است که هنوز آنطور که باید جایگاه خود را در جامعه کسب نکرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: یکی از نقاط قوت مدیریت استان این است که هیچ تعاونی دست خالی از اداره کل تعاون و معاونت اقتصادی استقبال فراوانی را نسبت به محصولات تولیدی در استان گلستان دارند که زمینه صادرات را افزایش می دهد.

خواجه مظفری گفت: ما از تعاونی هایی که در این عرصه فعالیت می کنند کامل حمایت می کنیم و پشتیبان این تعاونی ها هستیم.

وی افزود: برای نخستین بار دو شرکت تعاونی در استان گستان مجوز کاریابی اخذ کردند که نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال در استان خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: تا کنون 144 تعاونی در روستاهای استان گلستان ثبت شده و تلاش داریم در تمامی روستاهای استان گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 19 میلیون دلاری تعاونی های گلستان

صادرات 19 میلیون دلاری تعاونی های گلستان