مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 22:572022-09-01اقتصادي

سفارش اقلام آپشن از طریق نمایندگی های ایساکو/ فوتون آفرودی می شود


مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از ایجاد امکان سفارش گذاری محصولات این شرکت از طریق نمایندگی های ایساکو خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مسعود جعفری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشهد گفت: آپکو با توجه به رسالت خود در اساس نامه، سفارشی سازی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو را برعهده دارد و در حال حاضر اقدامات متنوعی را در دستور کار دارد.

وی افزود: این شرکت تازه ترین آپشن ها و امکانات خودروها را در محصول هایما S7 و تارا اجرا کرده که در نمایشگاه مشهد به نمایش درآمده است.

وی با بیان این که در حال حاضر براساس سفارش مشتریان، تارا با پوشش نانوسرامیک و رنگ سفارشی تحویل می شود، گفت: محصول هایما نیز با جک برقی و رنگ سفارشی و پوشش نانو در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

وی از هدف افزایش سهم بازار آپشنال براساس رویکرد و سیاست مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و اقدامات درحال اجرا، دیگر مشتریان تمایلی به خرید از محل های غیرمجاز و خرید اقلام آپشن غیراستاندارد نخواهند داشت.

وی ضمن تاکید بر ارایه خدمات گارانتی به اقلام آپشن آپکو گفت: برخی مراکز آپشن که فاقد اعتبار هستند، سبب ایجاد مشکلات فنی در خودرو می شوند، بنابراین توصیه می کنیم مشتریان صرفا از طریق نمایندگی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش اقلام آپشن از طریق نمایندگی های ایساکو/ فوتون آفرودی می شود

سفارش اقلام آپشن از طریق نمایندگی های ایساکو/ فوتون آفرودی می شود