مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 شهریور 1401 ساعت 23:022022-09-01ورزشي

گنبدکاووس میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه یک کشور خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ساسان معین سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: گنبدکاووس با وجود همه ظرفیت ها و پنانسیل های خوب ورزشی در سرانه فضای ورزشی و فضاهای موجود ورزشی بسیار پایین بوده و کمبود دارد.

سرانه فضای ورزشی شهرستان کمتر از نیم متر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 20 فضای و اماکن ورزشی در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 16 مکان در شهر و چهار مکان در روستاها بوده و از 13 فضای روباز ورزشی تعداد 6 فضا در حوزه روستایی و هفت فضای روباز در حوزه شهری است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم ورزشی شهرستان گنبدکاووس با توجه به اینکه پایتخت والیبال کشور نیز هست، آکادمی والیبال گنبدکاووس بوده که عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 آغاز شده و تا سال 99 مبلغ پنج میلیارد و 900 میلیون تومان در این حوزه هزینه شده و بیش از سه میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور برای این پروژه در نظر گرفته شده و امید داریم در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه های ما در حوزه ورزش روستایی تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی در روستاها بوده که با وجود 162 روستا در حوزه شهرستان تنها چهار سالن ورزشی فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه یک کشور خواهد بود

گنبدکاووس میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی منطقه یک کشور خواهد بود