مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-02حوادث

مراقب کلاهبرداری به بهانه حراج های آخر فصل باشید


رییس پلیس فتا استان اصفهان در خصوص شگرد کلاهبرداران با ارسال لینک های جعلی در شبکه های اجتماعی تحت عنوان حراج آخر فصل به شهروندان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان اظهار کرد: اخیرا شاهد شیوه جدیدی از کلاهبرداری در فضای مجازی هستیم که طی آن مجرمان سایبری با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با فروش کالاهای ارزان قیمت و طرح های وسوسه انگیز و تخفیفات چشمگیر پوشاک، کیف، کفش، در شبکه های اجتماعی قصد تطمیع شهروندان را داشته و از این طریق کلاهبرداری می کنند.

 وی افزود: این مجرمان با مهندسی اجتماعی و چرب زبانی اعتماد خریدار را جلب کرده و از او می خواهند نیمی از پول کالای سفارشی خود را واریز کرده و پس از دریافت کالا مابقی وجوه را واریز کنند اما متاسفانه شهروندان بعداز واریز وجوه به حساب کلاهبردار هیچ گونه کالایی دریافت نکرده و کسی پاسخگو نبوده و یا کالای تحویلی به آنها تقلبی و متفاوت با کالای انتخابی است.

مرتضوی با اشاره به تبلیغات حراج های آخر فصل که شاهد ارسال درگاه های جعلی و فیشینگ در شبکه های اجتماعی هستیم و با سرقت اطلاعات بانکی شهروندان حساب آنها را خالی می کنند، به شهروندان توصیه کرد: مردم فریب برخی از پیام ها و آگهی های منتشر شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداری به بهانه حراج های آخر فصل باشید

مراقب کلاهبرداری به بهانه حراج های آخر فصل باشید