مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 07:372022-09-02بين الملل

مرگ ناگهانی رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه


خبرگزاری رویترز به نقل از 2 منبع آگاه گزارش داد که راویل ماگانوف رییس لوک اویل دومین شرکت بزرگ تولید کننده نفت روسیه عصر پنجشنبه در پی سقوط از پنجره بیمارستانی در مسکو که در آن بستری بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ این منابع که می خواهند ناشناس بمانند گزارش های رسانه های روس را در باره مرگ ماگانوف 67 ساله بر اثر سقوط از بلندی تأیید کردند، هر چند شرایط مرتبط با این رویداد هنوز نامشخص باقی مانده است.

خبرگزاری تاس به نقل از یک منبع پلیس، این رخداد را خودکشی دانست و افزود: ماگانوف که داروی ضد افسردگی مصرف می کرده، در پی حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بوده است.

لوک اویل شرکتی خصوصی با هزاران کارمند که با روسنفت شرکت بزرگ دولتی انرژی روسیه رقابت می کند، در بیانیه ای اعلام کرد که که ماگانوف در پی بیماری شدید درگذشته است.

دست کم 6 تجارت پیشه و صاحب کسب و کار روسیه که بیشتر با صنعت انرژی ارتباط داشته اند، در چند ماه گذشته به صورت ناگهانی و در شرایط مبهم جان خود را در این کشور از دست داده اند.

لوک اویل برخلاف دیگر شرکت های روسیه درباره جنگ اوکراین جایگاهی مردمی در پیش می گرفت و درباره رخدادهای غمبار اوکراین ابراز نگرانی کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ ناگهانی رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه

مرگ ناگهانی رییس شرکت نفتی لوک اویل روسیه