مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-02حوادث

شکارچیان غیرمجاز در خرم آباد دستگیر شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 2 متخلف شکار غیرمجاز در ارتفاعات سفیدکوه خرم آباد دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی محیط زیست لرستان علی سالاروند بیان کرد : به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، بلافاصله محیط بانان این منطقه حفاظت شده به همراه یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان، جهت بررسی و پیگیری موضوع به محل گزارش اعزام شده که پس از دوربین کشی و پایش منطقه متوجه حضور2 شکارچی در ارتفاعات این منطقه شدند.

وی با بیان اینکه محیط بانان بلافاصله با تعقیب متخلفین آنها را دستگیر و ادوات آنها را ضبط کردند اظهار داشت: در بازرسی از این شکارچیان لاشه شکار شده یک راس بز وحشی، 19 عدد فشنگ جنگی ام یک و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد.

سالاروند عنوان کرد: پرونده این متخلفین پس از صورتجلسه اولیه و پیوست مستندات موجود، جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان افزود: قانونگذار برای جلوگیری از شکار غیرمجاز و حفاظت از گونه های حیات وحش، جرائم بسیار سنگینی برای متخلفین شکار و صید حیات وحش در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: متخلفان شکار این بز وحشی علاوه بر جرائم کیفری پیش بینی شده در قانون مانند حبس و جریمه نقدی در حق صندوق دولت، باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکارچیان غیرمجاز در خرم آباد دستگیر شدند

شکارچیان غیرمجاز در خرم آباد دستگیر شدند