مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 07:572022-09-02ورزشي

برترین های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد


پرونده مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان دختر و پسر گرامیداشت هفته دولت شهرستان سرایان با معرفی نفرات برتر بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته دولت اسکیت شهرستان سرایان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها  مسابقات 50 نونهال دختر و پسر اسکیت باز سرایانی در سه بخش فری جامپ و اسپید اسلالوم و بتل در سالن ورزشی نشاط این شهرستان با داوری منیب احمدی مقدم و مصطفی شبانی به رقابت پرداختند.

پرونده مسابقات اسکیت دختران رده سنی متولدین 1380 شهرستان سرایان در ماده  بتل با قهرمانی آرزو داروغه، نایب قهرمانی فاطمه بهاری و مقام سومی سوگل جمعگی بسته شد و در رده سنی متولدین 1390 همین ماده با برتری یلدا سمیعیان، فروغ سادات فرخی، الینا دهقان و پرستش کریمی بسته شد.

در بخش پسران رقابت های اسکیت ماده بتل پسران رده سنی متولدین 1380، صادق شریف زاده، احسان گلی و مصطفی عربی بر سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده سنی متولدین 1390 همین ماده نیز امیرحسین بیهقی، رسول کربلایی و امیرعلی پهلوان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات اسپید اسلالوم بخش دختران رده سنی متولدین 1380 شهرستان سرایان با قهرمانی آرزو داروغه، مقام دومی فاطمه زهرا علیپور و رتبه سوم عاطفه بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد

برترین های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد