مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-02سياسي

زائران اربعین با خودرو شخصی به مرز بروند


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کل کشور گفت: در پیاده روی اربعین 1401 با چند چالش مواجه ازجمله جمعیت زائران و کمبود وسایل نقلیه مواجه خواهیم بود بنابراین زائران باید به تدریج اعزام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حمید احمدی در همایش مسئولین موکب ها و مسئولین فرهنگی مواکب استان که پنجشنبه شب 10 شهریور در سالن حج و زیارت استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال اربعین أَنَا مِنْ حُسَیْن و برگرفته از حدیث پیامبر (ص) است که فرمودند حُسَیْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَیْنٍ ؛ این شعار به این دلیل انتخاب شده است که شعاری جهانی است و مسلمان و غیرمسلمان به امام حسین (ع) متصل می شوند.

وی اعلام کرد: قزوین در بازسازی و موکب داری پیشتاز بوده است و 63 موکب از قزوین به کربلا اعزام خواهند شد که تمامی این ها به برکت مذهبی و متدین بودن مردم این دیار است.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین کل کشور خاطرنشان کرد: در پیاده روی اربعین 1401 با چند چالش مواجه هستیم چالش نخست جمعیت است؛ در کشور مشکل حمل و نقل وجود دارد که با مدیریت جمعیت و اعزام زائران در بازه زمانی طولانی می توان این مشکل را حل کرد.

این مسئول عنوان کرد: در کشور 8000 اتوبوس، راهداری حمل و نقل زائران را بر عهده دارند البته چند هزار دستگاه نیز از نیروهای مسلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین با خودرو شخصی به مرز بروند

زائران اربعین با خودرو شخصی به مرز بروند