مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-02پزشكي

شروط نسخه نویسی «کاغذیِ» پزشکان


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران ضمن تشریح فرایند و چالش های موجود در نسخه نویسی الکترونیک در پایتخت در عین حال درباره نقش امضای دیجیتال پزشکان در حفاظت اطلاعات بیماران توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر علیرضا نمازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیمه سلامت ایران معمولا خدمات سلامت را با فرانشیزهای مصوب پرداخت می کرد، گفت: تا این که مشخص شد لازم است بیمه سلامت جدی تر به حوزه سلامت ورود کند.

بیمه سلامت تا پیش از آن بیزینس پلن خاصی نداشت و دریافتی های حق بیمه و کمک دولت در کنار هم وجود داشت تا اینکه رویکرد دولت به گونه ای شد که بیمه سلامت را مورد حمایت قرار دهد.

بر این اساس، موضوع پزشک خانواده و پوشش بیمه خدمات روستایی در سال 1383 مطرح شده و بعد از گذراندن دوره پایلوت به کل کشور تسری یافت که به دنبال آن تمام جمعیت روستایی تحت پوشش بیمه سلامت آمد و نظام ارجاع هم پایه گذاری شد.

این یک کار بزرگ و خوب بود که بیمه انجام داد و در همین راستا هم در حرکت است.

کاهش هزینه ها با اجرای نسخه نویسی الکترونیک وی درباره آغاز جدی موضوع نسخه نویسی الکترونیک، بیان کرد: از سال 1398 بحث نسخه الکترونیک در برخی نقاط آغاز شد و بیمه سلامت هم به این امر ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط نسخه نویسی «کاغذیِ» پزشکان

شروط نسخه نویسی «کاغذیِ» پزشکان