مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:222022-09-02پزشكي

نشانه های «کووید طولانی» در کودکان


توصیه می شود برای کاهش کووید طولانی در کودکان با توجه به عدم استقبال از واکسیناسیون در کودکان گروه های سنی اعلام شده، بر افزایش بیش از پیش پوشش واکسیناسیون آنها تاکید شود.

- در بیشتر مبتلایان به کووید 19 علائم این بیماری خفیف است، اما برخی از بیماران با علائمی از جمله خستگی طولانی مدت، درد مداوم و تنگی نفس برای ماه ها دست و پنجه نرم می کنند؛ این شرایط کووید طولانی نام گرفته و در کودکان (گروه های سنی اعلام شده) هم مشاهده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همان طور که می دانیم انجام واکسیناسیون کرونا برای همه گروه ها بویژه کودکان (در گروه های سنی اعلام شده) ضروری است، زیرا شاید بتواند از ابتلا به بیماری جلوگیری کند؛ اما برخی دلایلِ الزامی بودن آن در کودکان شامل موارد ذیل است: _ کووید طولانی در کودکان از موضوعات چالشی و بحث برانگیز بین کارشناسان بوده است.

_ می دانیم که شیوع کووید-19 علامت دار در کودکان بسیار کمتر از بزرگسالان است.

_ شدت علائم کووید-19 هم در کودکان بسیار کمتر از بالغین است.

از آن جایی که به نظر می رسد شیوع کووید طولانی در بیماران شدید کووید 19، بیشتر باشد، توصیه می شود برای کاهش کووید طولانی در کودکان با توجه به عدم استقبال از واکسیناسیون در کودکان گروه های سنی اعلام شده، بر افزایش بیش از پیش پوشش واکسیناسیون آنها تاکید شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های «کووید طولانی» در کودکان

نشانه های «کووید طولانی» در کودکان