مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-02سياسي

احداث و مرمت 50 چشمه و چاهک برای عشایر ایلام


مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون حدود 50 چشمه و چاهک برای عشایر مرمت و احداث شده که در حال حاضر هم اقداماتی در مناطق کان گنبد و چپه سورگه در دستور کار قرار گرفته است.

- سرهنگ محمد ولنتر مسئول بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که مسئولان موظفند به امور عشایری و مشکلات آنها رسیدگی کنند که به استناد این دستور و با توجه به تدابیر فرماندهی سپاه استان ایلام در سازمان بسیج عشایری سپاه سلسله رزمایش های خدمات رسانی به عشایر از بهمن سال 99 طرح ریزی شد.

وی افزود: اولین رزمایش با حضور تمام دستگاه های مرتبط با امور عشایری و دادگستری، دادستانی ، معاونین و مشاورین قضایی برای بررسی مشکلات در منطقه میمک برای 3 ایل خزل، ارکوازی و بولی برگزار شد.

مسئول بسیج عشایری سپاه استان ادامه داد: در اولین رزمایش تیم های چند تخصصی پزشکی، ماما، داروخانه سیار حضور داشته همچنین بسته های معیشتی و آرد عشایر توزیع شد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به امور عشایری از اختیارات اداره امور عشایری استان و شهرستان ها است ولی با توجه به مشکلاتی از جمله خشکسالی، کم آبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و مرمت 50 چشمه و چاهک برای عشایر ایلام

احداث و مرمت 50 چشمه و چاهک برای عشایر ایلام