مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 12:322022-09-02اقتصادي

آیا قیمت چوب بامبو مصنوعی در مشهد ارزان تر است؟


یکی از وسایل دکوراتیو که مورد توجه و استقبال افراد مختلف قرار گرفته است می تواند چوب بامبو مصنوعی باشد که در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و جذابیت فراوانی را ایجاد کند.

انسان سالیان سال است از اهمیت گیاهان و خواص آنها با خبر شده است زیرا کمبود آن را حس می کند در اوایل خلقت کره زمین سر تا سر پوشیده شده بود از درختان سبز و گیاهان متنوع که هر کدام دارای ژنتیک و کاربرد جداگانه بود آشناییت انسان نسبت به گیاهان بسیار اندک و استفاده از آن بسیار محدود شمرده می شد و فقط در صورت نیاز از آنها استفاده می کردند، در صورتی که حیات تمام موجودات یک منطقه و تنوع آنها رابطه مستقیمی با پوشش گیاهی دارد رفته رفته انسان متوجه خواص گیاهان شد و در دوره ای از تاریخ استفاده ای که گیاهان برای انسانها داشت امروزه برای انسان ندارد.

احتمال اینکه شما در حالت عادی و در بازار ایران محصولی با نام چوب بامبو و قیمت چوب بامبو جهانی صادر می شود و در حوزه های بسیار نادر و کم مورد استفاده قرار می گیرد.

البته باید بدانید که بامبو در بسیاری از کشورها بیشترین استفاده را در میان گیاهان دارد و روالی که ایران برای مصرف بامبو در نظر می گیرد کاملا اشتباه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا قیمت چوب بامبو مصنوعی در مشهد ارزان تر است؟

آیا قیمت چوب بامبو مصنوعی در مشهد ارزان تر است؟