مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-02اقتصادي

همه مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است


وزیر صمت در دیدار آیت الله سبحانی، با اشاره به اینکه همه مسائل مطرح شده در خصوص فولاد مبارکه تخلف نبوده است، گفت: به دنبال برخورد قاطع با تخلفات و افراد خاطی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی جعفر سبحانی با اشاره به رسانه ای شدن تخلفات فولاد مبارکه، گفت: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که در زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

وی با اشاره به رشد چشمگیر تولید در 4 ماهه نخست امسال، گفت: امروز کشورمان در زمینه های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی رشد تولید را پس از سال ها تجربه می کند.

وزیر صمت افزود: همچنین در خصوص صادرات هم سال گذشته نسبت به سال 99، 40 درصد رشد داشته است و در چهار ماه اول هم نسبت به پارسال 20 درصد رشد را تجربه کرده ایم.

فاطمی امین یادآور شد: در زمینه زیرساخت ها برای تولید و صادرات اصلاحات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که تا پایان امسال به پایان می رسد و پیش بینی می شود که در سال آینده در حوزه صنعت تحولات زیادی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است

همه مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است