مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 13:372022-09-02سياسي

رتبه دوم گیلان در بین تعاونی های کشور


مدیرکل کار و تعاون و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه 11 تعاونی برتر استانی و 2 تعاونی برتر ملی از گیلان معرفی شدند و در کشور همراه با تهران در مقام دوم کشور هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیاوش آقاجانی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با گرامیداشت هفته تعاون، نگاه اسلام به تعاون را راهبردی دانست و اظهار کرد: موضوع تعاون در دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی اقتصادی و شعار عدالت محوری است، چرا که ریشه تعاون هم مردمی و هم عدالت محوری است و همه اعضای تعاونی در سود و زیان و منافع باهم سهیم هستند.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت تعاونی باید به 25 درصد برسد، گفت: اگر امروز با این عدد فاصله داریم به دلیل عدم کار فرهنگی در اقناع کار گروهی در فعالیت اقتصادی است که می طلبد در این حوزه فعالیت مطلوب انجام شود.

  مدیرکل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان با اشاره به فعالیت تعاونی در دنیا بیان کرد: 12 درصد از مردم دنیا تعاون گر هستند، سه میلیون تعاونی در دنیا فعال بوده و 10 درصد از جمعیت فعال دنیا در بخش تعاون مشغول به کار هستند.

  وی با اشاره بر اینکه شعار سال روز جهانی تعاون، تعاونی ها دنیای بهتری می سازند است، گفت: 2هزار و 469 تعاونی و 32 هزار اعضای فعال در تعاونی در گیلان مشغول هستند که با احتساب اعضای تعاونی مسکن هم به 2 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم گیلان در بین تعاونی های کشور

رتبه دوم گیلان در بین تعاونی های کشور