مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:122022-09-02اقتصادي

فاطمی امین: تمام مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جمعه در دیدار با آیت الله العظمی جعفر سبحانی با اشاره به رسانه ای شدن تخلفات فولاد مبارکه، گفت: کارشناسان ما در حال بررسی این موضوع هستند، اما همه این مسائل که اعلام شده تخلف نبوده و البته به دنبال راهکاری هستیم که در زمینه برخورد قاطع با افراد خاطی تمهیداتی بیندیشیم که دیگر شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.

وی با اشاره به رشد چشمگیر تولید در 4 ماهه نخست امسال، گفت: امروز کشورمان در زمینه های تولید فولاد، مصالح ساختمانی و لوازم خانگی رشد تولید را پس از سال ها تجربه می کند.

وزیر صمت افزود: همچنین در خصوص صادرات هم سال گذشته نسبت به سال 99، 40 درصد رشد داشته است و در چهار ماه اول هم نسبت به پارسال 20 درصد رشد را تجربه کرده ایم.

فاطمی امین یادآور شد: در زمینه زیرساخت ها برای تولید و صادرات اصلاحات اساسی و زیربنایی صورت گرفته که تا پایان امسال به پایان می رسد و پیش بینی می شود که در سال آینده در حوزه صنعت تحولات زیادی داشته باشیم.

وی از آغاز سیر نزولی کاهش قیمت ها در کشور خبر داد و یادآور شد: با راه اندازی سایت قیمت کالاها هم اکنون 54 هزار قلم محصول در سایت وزارت صمت بارگذاری شده که از گرانفروشی و ارائه قیمت های مختلف جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمی امین: تمام مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است

فاطمی امین: تمام مسائل اعلام شده در موضوع فولاد مبارکه تخلف نبوده است