مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:172022-09-02اقتصادي

30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است


30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است و در این خصوص تولیدکنندگان و واردکنندگان ملزم به درج کد رهگیری در محصولات هستند و اگر فاقد این کد باشد در حکم قاچاق و تقلب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، سید رضا فاطمی امین در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم، با تاکید بر اینکه حل مسایل اساسی کشور در دستور دولت است، اظهار کرد:  کنترل و کاهش قاچاق از بسترهای اصلی حل مشکلات اقتصادی بازار و اقتصاد است.

وی افزود: دولت در تلاش است با آماده سازی زیرساخت های لازم، اصالت کالاهای تولیدی و وارداتی را از مبدأ آنها مشخص و مانع از ورود کالاهای تقلبی و قاچاق داخلی و خارجی به بازار شود.

فاطمی امین گفت: 30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است و در این خصوص تولیدکنندگان و واردکنندگان ملزم به درج کد رهگیری در محصولات هستند و اگر فاقد این کد باشد در حکم قاچاق و تقلب است، از ابتدای سال 230 میلیون کد بر روی محصولات درج شده است.

وی بیان کرد: رشد صادرات غیرنفتی نشانگر پایداری صادرات و کم رنگ شدن نقش نفت در اقتصاد کشور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به روند جهشی تولیدات داخلی یاد آور شد: در حوزه مس، شیشه، کاشی، اتوبوس، مینی بوس، فولاد و خودرو با رشد تولیدات رو به رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است

30 درصد لوازم یدکی قاچاق یا تقلبی است