مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-02سياسي

پیاده روی اربعین تبلور قدرت جریان مقاومت است


همایش اربعین تبلوری از آداب، فرهنگ و تاریخ اسلام ناب محمدی است که امروز تبدیل به کنگره بین المللی و بزرگ ترین اجتماع بشری در عالم شده است و حاصل عشق و ارادت مردم به این راه و مکتب نورانی سیدالشهداست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان،  حجت الاسلام محمد بارانی خطیب نماز جمعه شهرستان پارسیان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، پیاده روی زائرین  سیدالشهداست.

وی اربعین را مصداق کامل شعار حب الحسین یجمعنا و وحدت فرق اسلامی و ادیان الهی دانسته و با اشاره به ابعاد بین المللی این کنگره بین المللی خاطرنشان کرد: وحدت دنیای اسلام؛ قدرت نمایی محور مقاومت فارغ ازجریانات و تمایلات سیاسی؛ و شکوه اسلامی سیاسیِ پویا در برابر اسلام سکولارِ ایستا از ابعاد مهم بین المللی این کنگره عظیم است و پیامی که به عالم مخابره می کند این است که دین اسلام و مذهب تشیع و موضوع ولایت مداری جلوه ای موفق از اسلام سیاسی است که می تواند منافع مادی و اخروی و معنوی بشر را تامین کند.

حجت الاسلام بارانی با اشاره به برپایی موکب های سطح شهرستان پارسیان ضمن تاکید بر خدمات رسانی شبانه روزی و مخلصانه به زائرین حسینی گفت: خادمی زائرین توفیق و افتخار بزرگی است که نصیب مردم پارسیان شده است و مردم مومن ما نیز با پذیرایی کریمانه خود شکر این نعمت را بجا آورده اند ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین تبلور قدرت جریان مقاومت است

پیاده روی اربعین تبلور قدرت جریان مقاومت است