مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-02سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته (11 شهریور 1401) ضمن گرامی داشت 17 شهریور، راهپیمایی اربعین را صف آرایی سیاسی اهل حق در برابر جریان زر و زور و تزویر دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (11 شهریور ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

راهپیمایی اربعین، صف آرایی سیاسی جهانی برای جلوگیری از نمایش قدرت سیاسی و دینی مسلمانان، باز این حرکت جریان ساز با شکوه تر و منسجم تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

وی گفت: راهپیمایی اربعین نشان دهنده درهم تنیدگی دین و سیاست در اسلام است.

دین اسلام و مذهب تشیع، موضوع ولایت مداری و ولایت پذیری جلوه موفق و متعالی از اسلام سیاسی است که می تواند سعادت دنیا و آخرت بشر را تامین کند.

امام جمعه شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دولتمردان اشاره کرد و گفت: لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره حوادث مهم اوایل انقلاب، جلوگیری از غفلت مسئولین از آرمان های انقلاب، تبیین موفقیت ها و عملکردهای دولت، الگوسازس مسئولینی چون شهیدان رجایی و باهنر برای مسوولین تراز انقلاب اسلامی، حضور در بین مردم و عمل کردن به وعده ها به همراه اعتمادسازی مردمی از مهم ترین نکات مطروحه در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟