مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 16:522022-09-02سياسي

حقوق کدام معلمان افزایش می یابد؟


سال 82 قانون آموزش عالی تشکیل شد که ناقص است و باید تقویت شود، قانون جهش بنیان تصویب شده که بسیار مهم است، این قانون تمام موانع بورسی، - مالی و بانکی را برداشته است.

رییس کمیسیون آموزش عالی مجلس گفت: میانگین معدل دانش آموزان کشور 11 و نیم است؛ وزارت علوم باید جهت کیفیت آموزش عالی بکوشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش عالی در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری سراسر کشور که هم اکنون در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: وزارت علوم جایگاه خاصی دارد و باید دیده شود، کسی که در سنگر وزارت علوم و ریاست دانشگاه است باید بداند چه مسئولیت مهم و ارزنده ای دارد.

او افزود: در کمیسیون آموزش وقتی مجلس یازدهم شروع شد آموزش به شکل بسته دیده شد.

تلاش کردیم تا سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شکل بگیرد و آن را از بهزیستی بگیریم و حالا تحقق یافته، در صورتی که آموزش و پرورش چندین سال پیش باید این کار را انجام می داد، دانشگاه ها باید خانواده های کودکان صفر تا 6 ساله ها را آموزش دهند؛ چرا که آموزش در این دوران شکل می گیرد.

حقوق کدام معلمان افزایش می یابد؟ منادی تصریح کرد: سال 82 قانون آموزش عالی تشکیل شد که ناقص است و باید تقویت شود، قانون جهش بنیان تصویب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کدام معلمان افزایش می یابد؟

حقوق کدام معلمان افزایش می یابد؟