مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 18:222022-09-02اقتصادي

پایان سفت کاری بیش از 2800 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان تا اکنون فونداسیون بیش از 10 هزار واحد انجام و اسکلت و سقف افزون بر 5 هزار واحد گذاشته شده همچنین سفت کاری بالغ بر 2 هزار و 800 واحد به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، برنامه استان اصفهان معادل 5.

8 درصد نسبت به کل کشور است و براین اساس در سطح استان اصفهان برای یک سال نیاز به ساخت 50 هزار و 992 واحد بوده و این عدد برای چهار سال به بیش از 203 هزار و 967 واحد می رسد.

  وی اذعان داشت: براساس ثبت نام بعمل آمده، بیش از 422 هزار نفر از مردم استان اصفهان متقاضی بهره مند شدن از مزایای این طرح بوده اند که پس از انجام استعلام های سه گانه شامل (استعلا فرم جیم، استعلام اداره ثبت و استعلام بانک) بیش از 282 هزار نفر آنان دارای استعلام سبز بودند و به مراحل بعدی جهت بررسی و احراز سایر شرایط راه یافتند.

  قاری قرآن ادامه داد: در این مرحله پس از بارگزاری مدارک توسط این متقاضیان، پرونده آنان جهت بررسی و تایید به کارگزار منتخب ارسال و در صورت تایید، پس از افتتاح حساب و واریز وجه اولیه توسط متقاضی، تخصیص پروژه برای وی صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سفت کاری بیش از 2800 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

پایان سفت کاری بیش از 2800 واحد طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان