مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 18:322022-09-02سياسي

توقف شناورهای داده برداری آمریکایی در دریای سرخ توسط ناوشکن جماران


پس از توقف و کنترل این شناورها و اطمینان از امنیت دریانوردی به تماس های مکرر ناوشکن نیروی دریایی ارتش پاسخی نداده و این شناورها خارج از کنترل در حال دریانوردی بودند و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناورهای در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.

- پس از توقف و کنترل این شناورها و اطمینان از امنیت دریانوردی به تماس های مکرر ناوشکن نیروی دریایی ارتش پاسخی نداده و این شناورها خارج از کنترل در حال دریانوردی بودند و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناورهای در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.

ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران نیروی دریایی ارتش در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ، دو شناور ویژه ی داده برداری آمریکایی را توقیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران جماران در حین اجرای ماموریت برقراری امنیت و ایمنی کشتیرانی در دریای سرخ و مقابله با دزدی دریایی و تروریسم دریایی با چندین شناور ویژه ی داده برداری کوچک آمریکایی که در مسیر کشتیرانی بین المللی رها بود مواجه شده و از کنترل کننده این نوع تجهیزات خواست به این نوع رفتار و حرکت خاتمه داده و مسیر حرکت را تغییر بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف شناورهای داده برداری آمریکایی در دریای سرخ توسط ناوشکن جماران

توقف شناورهای داده برداری آمریکایی در دریای سرخ توسط ناوشکن جماران