مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 شهریور 1401 ساعت 20:022022-09-02فناوري

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟


انواع آنتی ویروس برای محافظت ابزار الکترونیکی از هجوم بدافزارها به مرحله تولید رسیده اند که می توان از نوع استاندارد آن برای حل این معضل بهره جست.

- امروزه با توجه به همه گیری و استفاده اکثریت افراد جامعه از تلفن های همراه استفاده از آنتی ویروس موبایل بسیار حائز اهمیت می باشد.

در دنیای الکترونیک امروزه ویروس های مختلفی در فضای الکترونیک و فضاهای مجهزی وجود دارند که هکرها با استفاده از این رویروسها گاهی می توانند به اطلاعات شخصی گوشی و کامپیوتر تان دست یابند و به حریم خصوصی شما وارد شوند.

از این رو استفاده و تهیه یک آنتی ویروس مناسب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

به دلیل نوسانات موجود در بازار عرضه این محصولات، قیمت آنتی ویروس موبایل یا نرم افزار سایت در حال تغییر می باشد که ما به صورت روزانه قیمتها را در وب سایت بارگذاری می کنیم تا شما عزیزان با توجه به هزینه ای که می خواهید صرف کنید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

از دیگر عواملی که در قیمت آنتی ویروسها حائز اهمیت است و تاثیرگذار می باشد نوع کاربرد این محصولات می باشد که کاربردهای مختلف و متفاوتی را به همراه دارند به عنوان مثال در برخی از این نرم افزارها علاوه بر ویروس یابی برخی از فایلهایی که در حافظه گوشی شما وجود دارند و به عنوان فایلهایی محسوب می شوند که فقط حاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟

چرا قیمت آنتی ویروس قوی موبایل ایرانی گران است؟