مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03پزشكي

نقشه کرونایی خوزستان آبی تر شد


روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا در خوزستان نشان می دهد مناطق آبی کرونایی در این استان از سه به هفت نقطه افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی این دانشگاه، شهرستان های باغملک، مسجدسلیمان، باوی، کرخه، شوش، دشت آزادگان و شادگان در وضعیت آبی کرونایی و هفتکل و آغاجاری در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر اساس این گزارش شهرستان های اندیمشک، دزفول، لالی، اندیکا، ایذه، دزپارت، گتوند، شوشتر، رامهرمز، امیدیه، بهبهان، اهواز، رامشیر، هندیجان، کارون، بندرماهشهر، حمیدیه، هویزه، خرمشهر و آبادان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

دکتر سید محمد علوی سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خوزستان هفته گذشته اعلام کرد: موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در یک مقایسه 24 ساعته 46 درصد و موارد بستری نیز 40 درصد کاهش یافته است.

وی با درخواست از مردم برای تکمیل واکسیناسیون کرونا بیان کرد: تمام مراکز شهری، روستایی، حاشیه شهر، خانه ها و پایگاه های بهداشتی در خوزستان فعال و آماده مراجعه مردم برای تزریق واکسن هستند.

عمده مرگ و میر بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان دارای بیماری زمینه ای و یا افرادی هستند که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه کرونایی خوزستان آبی تر شد

نقشه کرونایی خوزستان آبی تر شد