مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-03اجتماعي

ماندگاری هوای پایدار و گرم در استان اردبیل


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: هوای استان اردبیل تا فردا (یک شنبه 13 شهریور) پایدار و تابستانه است و طی این مدت آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد تند و با هوای گرم پیش بینی می شود.

- سیاوش محمدی پیش ازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که هوای استان اردبیل تا فردا (یک شنبه 13 شهریور) پایدار، آرام و تابستانه است و طی مدت مذکور آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد تند و با هوای گرم پیش بینی می شود.

وی افزود: موج گرمایی که از پنج شنبه (10 شهریور) استان اردبیل را فراگرفته تا روز یک شنبه در اکثر نواحی به ویژه نوار شمالی استان و شهرستان کوثر ماندگار خواهد بود که توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد شماره 27 استان اردبیل توصیه می شود.

کاهش محسوس دمای هوا استان اردبیل از دوشنبه مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز دوشنبه (14 شهریور) با ورود زبانه های پرفشار و شمالی شدن جریانات جوی، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، شاهد شارش رطوبت خزری به استان خواهیم بود.

محمدی بیان کرد: از این رو ابرناکی، استقرار هوای خنک، وزش باد خزری تند تا نسبتاً شدید، وقوع مه و در برخی نواحی به ویژه نوار شرقی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری هوای پایدار و گرم در استان اردبیل

ماندگاری هوای پایدار و گرم در استان اردبیل