مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 شهریور 1401 ساعت 10:072022-09-03سياسي

تجهیز 51 شهر ایران به تجهیزات پدافند غیرعامل توسط وزارت دفاع


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تجهیز 51 شهر به امکانات مورد نیاز پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این وزارتخانه آمادگی هرگونه همکاری با سازمان پدافند غیرعامل کشور را در این زمینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش مدیران کل پدافند غیر عامل استانهای سراسر کشور اظهار داشت: سرعت تغییرات فناورانه و پیشرفت فناوری ها در دنیا یکی از کلان روندهای اصلی محاسبات راهبردی است و لازم است همه بخش های دفاعی متناسب با این سرعت و با در نظر داشتن اولویت های دفاعی مسیر حرکت و عمل خود را ترسیم کنند.

وی در این همایش با تشریح برخی از تهدیدات فناورانه از ابعاد مختلف و بررسی آثار متفاوت آنها برای دفاع ، لازمه موفقیت را نگاه تیزبینانه و هوشمندانه عنوان کردد و افزود: برای همگام سازی وزارت دفاع با پیشرفت های دنیا ، از روش های ابتکاری و خلاقانه خوبی استفاده شده است و از طرفی در سطح ملی نیز همکاری های خوبی با بخش های ملی و کشوری و هم چنین با سازمان پدافند غیرعامل وجود دارد.

سردار فرحی با تشریح راهبردهای وزارت دفاع در خصوص پدافند غیر عامل اظهار داشت: در ساختار وزارت دفاع برای انجام این ماموریت تمهیداتی صورت گرفته است که در موضوعات مختلفی از جمله کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 51 شهر ایران به تجهیزات پدافند غیرعامل توسط وزارت دفاع

تجهیز 51 شهر ایران به تجهیزات پدافند غیرعامل توسط وزارت دفاع